loading...
طلبه خوب
آخرین ارسال های انجمن
حامد بازدید : 565 یکشنبه 29 بهمن 1391 نظرات (0)

فیلم کامل دیدار : بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی

با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

کیفیت متوسط و فرمت Wmv و با حجم 329.5 MB

کیفیت پايين و فرمت Flv و با حجم 73.7 MB

حامد بازدید : 330 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

 

دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب(1391/11/28)

برای دریافت فایل ، با توجه به سرعت اینترنت خود ، یکی از سه لینک روبرو را کلیک نمایید:

                        کیفیت خوب(50/77mb)                       کیفیت متوسط (25/65mb)

       کیفیت پایین(6/42mb)

حامد بازدید : 116 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (1)

 

1391/11/28

بيانات در ديدار مردم آذربايجان‌

در آستانه سالروز قیام 29 بهمن 1356 مردم تبریز

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم‌
خوشامد عرض ميكنم به همه‌ى شما برادران عزيز، خواهران عزيز، جوانان عزيز؛ مخصوصاً خانواده‌هاى معزز شهدا، دانشوران، علما، مسئولان، كه اين راه دور را طى كرديد و هديه‌ى ارزشمند محبت و لطف و پيام استقامت مردم عزيز آذربايجان را به اين مناسبت به اينجا آورديد. اميدواريم خداوند متعال به همه‌ى شما لطف كامل و فراوان و رحمت شامله عنايت فرمايد. و همين جا به وسيله‌ى شما برادران و خواهران عزيز سلام عرض ميكنم به همه‌ى مردم آذربايجان و تبريز، مرد و زن مؤمن؛ كه حقيقتاً حضور آذربايجان و تبريز و ديگر شهرهاى آن منطقه، در همه‌ى دورانهاى گذشته‌ى ما، از صد سال، صد و پنجاه سال قبل تا امروز، در حركت ملت ايران، تعيين‌كننده بوده است. امروز هم همين جور است. شماها هستيد كه با همت خودتان، با غيرت خودتان، با ايمان خودتان، با عزم راسخ خودتان، توانسته‌ايد عزت اين كشور و اين ملت را در مقابل دشمنان حفظ كنيد. هر روز هم كه گذشته است، جلوه‌ى آذربايجان در عرصه‌هاى گوناگون بيشتر شده است. سى و پنج سال از ۲۹ بهمن سال ۵۶ ميگذرد. آذربايجان، امروز از جهت ايمان، استقامت، بصيرت و ايستادگى، حتّى از آن دوران مهم و سرنوشت‌ساز هم جلوتر است. اين همه توطئه، اين همه بدخواهى براى جدا كردن احساسات بعضها و بخشهاى مختلف اين ملت، اثرش درست بعكس بوده است. شما بوديد كه توانستيد هميشه پيشگام و پيشرو باشيد. در واقع شما هستيد كه لنگر آرامش اين كشوريد. در واقع آنطور كه شما در شعرتان گفتيد، بنده عرض ميكنم: «آرامِ دل ايران سيزلر سيز».(۱)
حامد بازدید : 634 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)

رهبر انقلاب امروز در دیدارمردم تبریز:

این که رئیس  یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر را متهم کند ، خلاف شرع  و قانون و تضییع حقوق مردم است. مردم آرامش اخلاقی و روانی میخواهند. بنده فعلانصیحت می کنم.

* بنده مخالفم با این کارها که یک نفر را به عنوان ضدولایت و ضدبصیرت علیهش شعار بدهند و جلسه را به هم بزنند مانند کاری که در قم و مرقد امام اتفاق افتاد. اگر این افراد حزب اللهی و مومن هستند اینکارها را نکنند.

* ما عقیده داریم سلاح هسته ای باید محو شود و نمیخواهیم سلاح هسته ای بسازیم اما اگر این عقیده را نداشتیم و تصمیم داشتیم که سلاح هسته ای داشته باشیم ، هیچ قدرتی نمیتوانست جلوی ما را بگیرد.

* اصل استیضاح در مجلس غلط بود ، آن هم با دلیلی که مربوط به آن وزیر نیست. دفاع رئیس محترم مجلس هم از خودش مقداری زیاده روی بود و لزومی نداشت.

 

91/11/28 - حسینیه امام

حامد بازدید : 3921 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

متن کامل صیغه عقد برای طلاب محترم

این متن کامل صیغه عقد که به سه صورت :

1)زوجین،پدر خود را ،  و پدر زوجین عاقد را وکیل کند و عاقد یک نفر باشد.

2)زوجین،پدر خود را ، و پدر زوجین عاقد را وکیل کند و عاقد دو نفر باشد.

3)زوجین،عاقد را وکیل کند و عاقد یک نفر باشد.

 

 

 

 

حامد بازدید : 389 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (2)

 

 

 

اینکه بگوییم طلاب در امروز باید مانند طلاب 50 سال پیش باشند صحیح نیست، زمانه عوض شده است ، زندگی 50 سال پیش مطابق همان زمان بود اما امروز نمی توان گفت که به همان سبک زندگی کنند، امکان پذیر نیست ، اسلام نیامده بشر را بر خلاف فطرت دعوت کند.

 

در بین آیات و روایات، فراوان از «دنیا» سخن گفته شده است، از تشبیه دنیا به امری با ظاهر زیبا اما فریبنده تا روایاتی که آن را مزرعه آخرت دانسته‌اند، و این سوال در ذهن انسان نقش می‌بندد به راستی چقدر به دنبال دنیا رفتن و طلب رفاه دنیوی نمودن مطلوب است؟ آیا مقدار این امر برای طلاب تفاوت دارد؟

 

حضرت آیت الله سبحانی در جلسه درس اخلاق خویش در موسسه امام صادق(ع) به این بحث پرداخته  و آیات و روایات پیرامون آن را تبیین نمودند.

 

 

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 266
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 1,233
  • بازدید کلی : 55,154
  • کدهای اختصاصی